A Nestlé Professional és több ismert márka termékcsomagokkal segítik a HORECA szereplőket

Hétfő, August 24, 2020

A Magyar Marketing Szövetség HORECA és Event tagozatának tagjaként támogatjuk a koronavírus járvány és az ennek nyomában jelentkező visszaesés miatt nehéz helyzetbe kerülő vendéglátókat és szállásadó szereplőket.

Nestlé Professional HORECA banner

A Magyar Marketing Szövetség HORECA és Event tagozatának szerevezésében indult program célja a koronavírus következtében jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítése a vendéglátóipari szektorban. A támogatandó szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és pest megyei kávézók, éttermek és szállodák.
A kezdeményezésben résztvevő márkák termékeiből összeállított csomagokat a programhoz szintén kapcsolódó METRO áruházlánc Pest megyei HORECA egységeknek juttatja el. 

Most azért fogtunk össze, hogy ne maradjon el a nyár, akkor sem, ha kevesebb a turista, így ezzel a csomaggal szeretnénk hozzájárulni a Covid kihívásainak csökkentéséhez” – mondta Bódi Krisztina a Magyar Marketing Szövetség HORECA és Event tagozatának vezetője, hozzátette: „a hazai HORECA ágazat régóta kiváló munkát végez, amelyet az elmúlt hónapokban sajnos rendkívüli mértékben megnehezített a koronavírus-helyzet. A gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó szektor megsegítése szakmai és erkölcsi kötelességünk.”

A vendéglátó-egységeket és hoteleket a csomagok mellett kommunikációs tevékenységgel is támogatja a Szövetség.
A februárban alapított HORECA és Event tagozat - melynek a Nestlé Professional is oszlopos tagja – célja a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatása, és a nehéz helyzetbe került vállalkozások helyzetének javítása, ami napjainkban kiemelt jelentőséggel bír.