A MAGGI története - ahogyan ma ismerjük - 1872-ben kezdődött, mikor Julius MAGGI svájci vállalkozó átvette apja üzemét. MAGGI az ipari élelmiszer előállítás úttörőjévé vált azzal a célkitűzéssel, hogy jobb minőségű ételeket varázsoljon a dolgozó családok asztalára. Rájött arra, hogy az ipari forradalom sok nő számára azt jelentette, hogy több időt tölt a gyárban és nem marad ideje teljes menüt főzni otthon. Azzal oldotta meg a problémát, hogy alapanyag keverékeket készített. 1886-ra a MAGGI reklámok plakátjait, mely 3 féle „egyperces levest” hirdetett, híres művészek készítették. A rákövetkező években a MAGGI alapok és leveskockák igen népszerűvé váltak.
MAGGI 1912-ben meghalt és vállalata 1947-ben a Nestlé része lett. Azóta a márka folytatta hódító útját és ismert kulináris márkává vált. A folyamatos kapcsolat az étkeztetőkkel, az innovációk, és a természetes alapanyagok használata olyan termékválasztékot keltettek életre, melyben mindenki megtalálhatja a kedvére valót.